7 Haziran 2011 Salı

PUPPP...sen neymişsin ya

Puppp,yani hamilelik alerjisi denen illet..beni de buldu.Arkadaslar böyle bir işkence yok..milyonlarca sivrisineğin heryerinizi ısırdığını düşünün,parmaklarınızdan kulak kepçenize kadar..birtek yüzümde yok,deliricem ya..doktorlar da birsey yapamıyor çünkü emziriyorum.minik kızıma zarar vereceğime deli gibi kasinirim diyorum ama bu kaşıntı insanı damdan attırır.küfür bilmeyen ağzımdan kaşıntının verdigi sinirle kötü laflar eksik olmuyor,kendi kendime hem aglayıp hem kasinip hem kufrediyorum sabahlara kadar.su basımızdan defedemedigimiz partinin güzelim turkusuyle harmanlanmis reklamının verdigi rahatsizlikla eşdeğer..en güzel böyle ifade edebilirim duydugum rahatsızlığı..Allahım kurtar beni bu azaptan..

Puppp denen illet hamilelik alerjisi normalde hamilelikte ortaya çıkan bir durum..en tehlikelisi de oymuş çünkü bebeği erkenden almak zorunda kaliyorlarmis..nadiren,çok düşük ihtimalle de lohusalikta meydana gelirmiş..bana çattı..sebebi de bebek dışarı çıkmasına rağmen hala hamilelik hormonları salgilamam.bu da vücutta kana karısınca kasintiya sebep veren bir salgı üretiliyor..o da beni delirtiyor malesef..sipsak araba yıkama fırçaları var ya,hani arabayı yikarken aynı zamanda çizik icinde bırakan..onun icindeyken arabadan inip ayakta dursam belki biraz rahatlarım,ellerim yetmiyor çünkü..surmedigim krem kalmadı,nerdeyse hiç inanmadığım kocaları ilaçlarını bile deneyeceğim..en kısa zamanda geçmesini istiyorum ve dua ediyorum..geceleri azıyor,hava kararsın istemiyorum..ama mümkün olduğu kadar olumlu düşünüp en kısa zamanda geçeceğini umuyorum..

Ama Deren herseyi unutturuyor bana :) askım bebeğim canım kızım benim..

8 yorum:

Adsız dedi ki...

aslı hanım hazıran ayında kı blogunuza itafen...esım sezeryan ile 12 gun önce dogum yaptı ve suan bahsettıgınız durumda siz nasılsınız su an?umarım gecmıstır bu rahatsızlıgınız...bıze nasıl gectıgıne dair bılgı verırsenız cok sevınırız...

Deren Kuzusu dedi ki...

Allah bağışlasin öncelikle bebeğinizi,ben bu kaşıntı durumunu 2 ay yasadım.malesef cok izdirapli sürdü benim,kullanmadığım krem kalmadı.sadece hap olarak zirtec isimli bir ilaç önermişti cocuk doktorumuz,emzirdigim için,o biraz keser gibi olmuştu.ama onun haricinde başka birsey önermem cok rahatlatıcı olmaz.insallah eşinizin en kısa zamanda gecer kaşıntıları.umarim Yardimci olabilmisimdir..

nrvnkrtcbn dedi ki...

Tekrar merhaba Aslı hnm;
Sizdeki bu alerji kabarık kurdeşen şeklinde döküntümüydü çünkü eşimdeki kurdeşen şeklinde ve özellikle bacaklarında kırmızı içi beyaz döküntü ve cokk siddetli kaşıntı yapıyor. Ve ayrıca iz kaldımı. Teşekkürler.

Deren Kuzusu dedi ki...

evet aynen kurdeşen şeklinde hatta içi su toplamış gibi döküntüler halindeydi.Ben varolan yaraların değil kaşıntı izlerinin kalma ihtimalini çok kafama takmıştım ama hiçbir iz kalmıyor.Bir anda da geçmiyor,geçiş yavaş yavaş kaşıntının gitmesiyle birkaç gün içinde sona eriyor.Dediğim gibi hiç izi kalmıyor.pekçok doktor dolaştım,ayrı profesörlere göründüm ama hiçbir faydası olmadı.yapacak birşey yok malesef bekleyecek zamanla herşey yoluna girer.acil şifalar diliyorum.

nrvnkrtcbn dedi ki...

teşekkürler bilgilerinizi paylaştığın için bizimle...size ve bebeğiniz deren kuzunuza sağlıklı mutlu günler...eşim ve oğlum çağan dan ve benden selamlar.....

Deren Kuzusu dedi ki...

Rica ederim ne demek..ben de size eşiniz ve oğlunuzla beraber sağlıklı,mutlu günler diliyorum.Bu günleri ilerde gülerek hatırlayacaksınız,hiç dert etmeyin hepsi geçecek..oğlunuzu öpüyorum..sevgiler..

Adsız dedi ki...

Merhabalar , ben de bebek sahibi olmAya çalışan bir bayanım , ve vücudumda kırmızı üzeri puturlu kabarciklar cikti , ilk gobek etrafında farkettim ve tatlı tatlı kaşınmaya başladılar , cilt doktoruna gittim, rose yani Gül hastaligi dedi doktor ama az önce öğrendim ki PUPPP die bur gebelik cilt hastaligi varmış ve ya ilk gebelik yaşayan bayanlarda ya da gebeliğin sonlarına doğru çıkıyormuş , ben de aday adayiyim daha bebeğimiz olmadı henüz, doktor cok yaşlı bir adamdı , acaba diyorum yanlış teşhis mı koydu sizce Aslı hanim ne dersiniz?

Deren Kuzusu dedi ki...

Merhaba,öncelikle Allah bebeğinizi sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin..cok keyifli ama bir o kadar zor zamanlar.pupp cok farklı bir hastalık.asiri derecede,dayanılmayacak kasintidir en büyük belirtisi.benim tüm vücudum yara olmuştu.bence başka bir doktora daha görünün derim.pupp oldugunu sanmiyorum.sevgiler..