25 Haziran 2011 Cumartesi

40. Gün...

Doktorların dahi 40.günden sonra muayeneye çağırdıklarına göre var sanırım bir hikmet bu 40 çıkma olayında..insan kendini daha iyi hissetmeye başlıyor en önemlisi.ama bizim ufakligin ufak poposu hala şempanze .ötü gibi malesef.napcami şaşırdım..yine de şükür ki devasiz bir derdimiz yok..

Sabah 5 de uyandık gerçi ufaklikla..babamiz h.sonu kacamaginda tatilde,is yeriyle.biraz suratım ekşidi ilk duyduğumda ama napiim gitme mı deyim..desem kim takar :))) hahayt..neyse iste sabahın köründe uyandık 7 ye kadar oyunla ıkınma arası 2 saat geçirdik..baktım ki gecmiyo pihlamalar gel dedim bizi dalinle su paklar..köpükler icinde debelendik şimdi uyuyo..ben artık uyuma ihtiyacımı hissetmemeye başladım bakalım günde 2 saat uykuyla daha ne kadar dayanabileceğim :)

Küçük anne napcaksin,nasıl bakacaksın sen diyolardi annemler.bakiliyomus iste ben de şaşırıyorum :) ayrıca essek kadarım ne küçük annesi anneeeeeee :)

Hiç yorum yok: