30 Mayıs 2011 Pazartesi

Göbeği düştü :)

Güzel suratlımın göbeği düştü :) 9. Gününde duyduğum pırt pırt seslerinden sonra altını acayım dedim ne göreyim,göbeği bezenin üstüne düsüvermis..3 gün sonra da tören eşliğinde yıkadık..ya gık demez mi el kadar bebek..şaştım kaldım,çok heycanlandim..bakamadım tam olarak,babası videoya çekti..titreyerek ses çıkarmadan durdu kuzum..en son ben aldım,kuruladim,giydirdim,ısıttım..elimden gelse karnıma tekrar sokacaktım..bu hafta tekrar yıkamamız gerek,napcaz bakalım :)

Gece uykusu daha düzenli artık,emme düzeni falan artık yerine geliyor yavaş yavaş..ben zaten normale coktan dondüm..yeni doğum yapan arkadaslar,muhakkak vücudunuzu aynen dogum oncesi gibi nemlendirin,badem,kakao,kayısı yağını karistirip sabah banyodan sonra muhakkak vücudunuza sürün..masaj yapın..her gün sabah aksam yapın,farkı hissedeceksiniz..kendinizi ihmal etmeyin..

BebisleriniZe de masaj yapmayı unutmayın :)

Hiç yorum yok: