15 Haziran 2011 Çarşamba

Pış pış yavrum pış pış...

Yarın tam bir aylık olacak minik kızım..şükür hersey yolunda..yarın sabah 8.30 da doktor kontrolumuz var..bakalım boyu kilosu genel durumu ne göreceğiz..

Ne zormus ya,gece boyu uyumuyorum,kasinma zaten ayrı bisey,maymuna dondüm..ama ufacık birinin sorumluluğunu almaktan bahsediyorum..saat 12 gibi basliyo nöbetlerimiz,2-4 arası genelde uyumuyoruz,ana kız bakisiyoruz yatakta,sonra yine bir cop cop seansı,bı de söyle bisey var,uyumamasi için caba sarfetmek gerekiyor.şarkı,ninni kar etmiyo..oynamanız lazım ayaklariyla elleriyle..emme faslından sonra pıt pıt gaz çıkarma seansımız başlıyor en az 20 dk..sonra alt değiştirme..bu arada pisik oldu..kuku temizlemek ne zormus ya,ödüm kopuyo biyerini aciticam diye..bir de banyo derbisi tabii ki :) kan ter icinde kalıyorum her seferinde..elim ayağıma dolaniyo kız titrerken..odada isitici olmasına rağmen minik zır zır titredigi an deliriyorum ya..

Ama artık kendime zaman ayırmak istiyorum..sizlayan göğüslerden,her gün 3 kez banyo yapmaktan çılgınca uzayan saclarimdan bıktım..derenimo büyüse artık da birlikte dışarı çıksak oh ne güzel dünya..

Anaam Deren uyandı pehlül kaçar..

Hiç yorum yok: