23 Haziran 2011 Perşembe

Popo bekçisi Aslı...

Minik kelebeğim pırtlayamiyor :(

Malesef ki bizi de buldu gaz sancıları..ne illet bir durummuş ya..minicik bir yavrunun sabaha kadar ''ıııh ııh'' diye inleyip annesi olarak benim hicbirsey yapamamam..karnını ovuyorum,sırtına masajlar yapıyorum,bacaklarını hareket ettiriyorum,gaz damlaları falan malesef ise yaramadı dün gece..sabaha kadar o inledi ben baktım ne yazık ki..ezanla birlikte sızar gibi oldu ama uyuyamadi rahatça yavrum.yine ıhlar pıhlar bırakmadı yakasını..her altını açtığımda poposuna da masaj yaptım ama nafile,cocuğun poposuyla bozdum kafayı,sürekli bekçi gibi kontrol ettim durdum..onca hengame ve güreşten sonra ikimiz de baygin düştük sanırım hatırlamıyorum..tek hatırladığım tuhaf bir sekilde 8 de Emrenin gidisiyle uyanışım,saçma sapan korkunç ve bir o kadar rahatsiz edici bir kabusla ve de..offf Allahım ne kötü bir baslangicti bu guzelim güne..

Neyse birkaç seans cop coptan sonra yıkandık..ak pak olduk.mis gibi dalin kokuyoruz ikimiz de..ben de muptelasi oldum dalinin..mustelanin oyununa gelmeyin arkadaslar..ben Allahtan alınca ilk kendimde denedim..öyle böyle göz yakmıyor,zıp zıp zıplattı valla..dalinimin gözünü seveyim,hem fiyat olarak beşte biri hem de kokusuyla açık ara fark atar..

Simdi uyuyor ama pıhlamaya devam..biraz olsun rahatladı yine..ben de fırsattan istifade biraz sagma yaptım,oje sürdüm,kremlendim (ufakliga güzel kokmak için) bir de ceviz,rezene cayı,meyve üçlüsünden göturebildigim kadar götürdüm ki evin ineği olarak süt yapmaya devam edeyim..o kadar önemli ki ne yenip ne icildigi,tamamen bebeğinize yansıyor..1auda 1200 gr almış ufaklik..toparlak bir bebek değil çünkü boyu uzun..o yüzden soka girdim kontrole gittiğimizde..doktor da şaşırdı..sütün kalitesi iste arkadaslar..bol su,meyve,ceviz,rezene cayı..en önemlisi icilebildigi kadar su..ve 2 bilemediniz 3 saatte 1 muhakkak emzirme..inşallah 2 yasına kadar emer..yok bi dakka..'' anneeeeeeeee'' diye bana doğru ellerini acarak emmek için koştuğunu düşündüm de bi an..1 iyidir ya..

Birazdan uyanır,kanguruya atıp sitede biraz turlasak fena olmaz..hava alır en azından..ben de yürümüş olurum..bu cmt kırkımız bitiyor :) zaman su gibi ya..

Kuzen sabah sizdeyiz :) hem de sabahın köründe :)))

Hiç yorum yok: