4 Mayıs 2011 Çarşamba

Son günler..

Aslında o kadar tuhaf hissediyorum ki..sanki yıllardır Deren'le birlikteymisiz de 10 güne kadar biri gelip de alacakmış gibi kızımı benden..hem hüzünlü hem de sevinçliyim..çünkü kavuşacağım 10 güne kadar minik fasulyeme..sapasağlam bitsin de bu serüvenin sonu hepimiz için..başka birsey istemiyorum.ben tüm çekeceğim ağrılara,uykusuz gecelere alıştırdım kendimi..aksi olursa şaşarım :))) hatta daha ileri gidip doğum videosu bile izledim bunca ay dişimi sıktım ama dürttü şeytan iste..sonuç!geberiyodum,tansiyonum düştü,çok korktum..pişman oldum yaptığıma ama oldu bi kere :) napiiim ya sıkıntıdan patlıyorum artık..evde olmak da pek heves edilecek birsey değilmiş..saçma sapan programlar sarmış tv yi..kitap okuyarak da geçmiyor zaman.bu sebeplerden kendimi internet çılgınlığına kaptırmış bulunmaktayım..evden cikamamam alışveriŞime engel olamadı malesef kocacim..okuduğunda gül diye yazdım bunları :) funnababy ile kanka olduk artık..birkenstock ana sitesini keşfettim,jo malone aşkım depreşti tekrar..ama hicbirisini abartmadan..oyalanıyorum iste.....

Artik o kadar zorlanıyorum ki,yatakta sagdan sola dönmek için sekilden sekle giriyorum.3 tane yastikla yatıyorum..uyuyabiliyor musun Aslı diye sorun bi..ne mümkün :) bir de es kaza dalıp hafif bacağımı rahatsızlık verici pozisyona sokarsam küçük hanım boksa basliyo..hiç annemi uyandırır mıyım,zaten uyuyamiyor zavallı falan diye bir düşüncesi yok asla :) böyle geçiyor iste günlerimiz..canım Emre'm de benimle birlikte uykusuz kaldığında en çok ona üzülüyorum..Allah'ım sana herşey için binlerce kez şükür..sen tüm anne adaylarına hayırlı doğumlar ve evlatlar ver yarabbim..

Cumartesi son kontrolüm var..bakalım neler olacak???

Hiç yorum yok: