25 Nisan 2011 Pazartesi

Kalbim çıkacak...

Allahım çok heyecanlıyım ...Zaman geçiyor,haftalar bitiyor..

Bugün olması gereken randevumuzu cmt ne aldırmıştık..minik kurbaaamı daha erken gördüm..artık yavrumun yeri kalmamış,iki büklüm duruyor karnımda..elleriyle de bı güzel kapatmış yüzünü,sadece 2,5 kiloyu geçtiğini ve herseyin yolunda olduğunu öğrendik..zaten bize lazım olan da buydu..3200-3500 civarı da dogarmissin..bakalım ne olacak..sağlıklı ol da zayıf ol nolcak..ben seni beslerim kuzum :)) minik milkan her ağladığında yanında olacak inşallah :)

O kadar garip ki her gidişimde acaba Özgür Hoca ne dicek diye ölüyorum korkudan..ama o kadar rahatlatıyor ki beni tarif edemem..adam bu is için yaratılmış..unutulmayacak doğumlardan birini gerçekleştirecek haberi yok..şimdiden uyuyamamaya basladim,ağlama krizlerime hakim olamıyorum,doğumun olacağı gün naparim acep?anneme bakınca ağlarım,esrayla Gozde güldürmeye çalışırlar..ananem ağlama komasına girer,meltem ortalığı sakinleştirmeye çalışır..Dayim sigaraları yutar kapıda..teyzem annemi sakinlestirmek isterken salya sümük olur..biliyorm basıma gelecekleri..:) hem çok aglayıp hem çok gülücez..Derenim nasıl bi gün olacak acaba :)

Hiç yorum yok: