24 Mayıs 2011 Salı

Anneyim :)

Tam 8 günlük anneyim,dört gözle beklediğim minik prensesim 16.05.2011 tarihinde saat 7.55 de dünyaya geldi..sağ sağlim,heryeri tam Allah'a şükür..yok böyle bir sevgi..yokmuş yani..

Gectigimiz pazartesi yani ayın 16sinda sabah 6.30 da hastanedeydik..çünkü özgür hoca ilk beni alacaktı ameliyata..dedikleri gibi saat 7'de bir hemsire geldi beni hazırladı,sedyeye yattım,kurbanlık koyun gibi 1-2 dk bekledikten sonra merasim eşliğinde ameliyathanenin yolunu tuttuk..iste o anda çıktı içimdeki canavar..bir ağlama krizi tuttu ki sormayın,titremeyle birlikte hem de..ama o kadar kaybettim ki kendimi hakim olamadım hareketlerime..neyse,ablam(esimin ablası) ve esim bir de kardesim indik ameliyathaneye,esram disarda bekleyeceğini söyleyerek ayrıldı kapıda bizden,ağlama krizimi ona da bulastirmistim..neyse iste bizimkilerden de ayrıldım girdim ameliyathaneye..onlar da gireceği için ameliyata yan tarafa hazırlanmaya geçtiler..içerisi aynen kocaman ışıkları,yemyeşil carsaflariyla tam bir ameliyathane..hiçbir operasyon gecirmedigim için ilk kez görüyordum..çok soğuk,4-5 kisinin olduğu bir oda iste..hepsi çok seker ve ilgili insanlar olmasına rağmen sakinlestiremediler beni..sedyenin üzerinde oturmuş ağlarken anestezistim geldi yanıma,epidurali takacagini söyledi,iğneden korkan ben hepten kaybettim kendimi..içimden sürekli sunu dediğimi hatirliyorum''Asli birazdan kavuşacaksın Deren'e,dua et,dua et''neyse takıldı epiduralim..agri oluyor biraz,ama dayanılmayacak gibi değil..ki benim agri eşiğim yerlerdedir..ohh dedim biraz rahatladım.. Daha sonra yatırdılar sedyeye,bekliyorum emre gelsin diye,çünkü kendimi çok yalnız hissettim içerde,Allahım dedim noluyo..önümde tepe gibi birsey olusturdular,megersem kesme biçme isini görmememiz içinmiş..derken doktorum,ablam ve esimin geldigini hatırlıyorum içeri..kopuk kopuk buralar..en son ve net hatırladığım minik kızımı çılgınlar gibi ağlarken yanıma getirdikleri..sonrası yok...kameradan izlerken çok güldüm,o kadar aglamisim ki yavruuum yavruuum diye anestezist '' verin ilaci'' demiş..yeter be bu deli kızla Mi ugrasicam sabahın körü demiştir kesin :)))

Yataga nasıl geldigimi falan hicbirsey hatırlamıyorum..isin garibi kime sorsam hatirlamiyo :)) millet ufakliga pervane olmuş..

Sezeryan olacak arkadaslar bu yazacaklarim size,inanılmaz bir olay,o kadar detaylı bir islemden sonra sonra aynı gün ayağa kalkabiliyorsunuz..ilk kalktığımda gerçi allahiiiim dedim bu neee :) ama saniyede gecen bir agri..2 gün hastanede kaldık..eve çıkınca hiç yatmadım.hiç ağrım olmadı.korkulacak hicbirsey yok merak etmeyin,sütüm de hemen geldi,çok şaşırdım..çünkü herkes birkaç gün beklersin demişti..kimsenin söylediklerine aldırmayın,bünyeden bünyeye değişiyor iyileşme durumları..lütfen kötü hikayeleri okumayın,dinlemeyin..

Minik kızım çok tatlı,benim ya belki de bana öyle geliyor bilmiyorum :) hiç uyumamama rağmen herseye deger diyorum..8. Gün..ama toplasanız 3 saat uyumamisimdir..12 kilo vermisim..kızlar alınan kilolarda ödemin de etkisi olduğu için kilo çok problem olmuyo..sezeryanda kilo gitmiyor diyenleri bosverin..

Allah herkese bu duyguyu nasip etsin inşallah :)

Bu kadar çabuk toparlanmamda en önemli faktör olan canım doktorum Prof.Dr.Özgür Deren 'e sonsuz teşekkürler..

Hiç yorum yok: