14 Mayıs 2011 Cumartesi

Son 2 gün...

16.05.2011....hayatımdaki en önemli tarih olacak..sanki zaman durdu,ilerlemiyor..zaten uyku diye birsey de kalmadi..geceleri hiç uyuyamiyorum,ama bebeğim yüzünden değil tamamen heyecandan..neyse bitti iste,inşallah bebeğim de ben de sağ sağlim çıkarız..

Persembe günü HRS ye gittim..genel kontrol için,kan değerlerim normal çıktı,anestezi doktorum belime baktı,omurilik aralıkları da uygun..ama vücudum acayip ödem yapmış tek sorun bu.epidural için birkaç kere giriş yapmamız gerekebilir dedi ağri eşiğimin nasıl olduğunu sordu.valla yerlerde dedim.ben kan bile zor aldırıyorum.çırpınıyorum iğne girdiği anda.spinal epidural kombine anestezi olacağımı söyledi doktor,çok seker bir bayan..anlattı detaylarını,avantaj ve dezavantajlarını,dinledim,soracaklarimi sordum..Pazartesi görüşürüz deyip çıktım hastaneden..arabada bacaklarım titredi eve gelene kadar.tuhaf bir durum iste..ama herseyin çok kolay olacağını söylüyor tüm arkadaslarım..bir de mümkün olmadıgı sürece genel anestezi olmayın..ilaç bebeğe de geciyormuş genel anestezide..olsun acısın canımız..

Tüm detayları anlatacağım doğumdan sonra,ne yapılması gerekiyor,bütün detayları yazacağım..çok mutlu ve heyecanlıyım minik kızıma kavuşmama çok az kaldı :)

Hiç yorum yok: