9 Mayıs 2011 Pazartesi

Deren Geliyor

Bu cumartesi son kontrolümüz vardı..minik yavrum artık o kadar sıkışmış ki..suratını görmek mümkün değil artık..3200 civarı olmuş..Özgür Deren'in dediği gibi doğacak..3400-3500...+-400 gr oynarmis..bakalım ne olacak..sağlıklı doğsun da Allahım..heyecanlıyım yalan yok..

Bu adam sabır küpü,doktorum yani,Özgür Hoca..çünkü ben hafif hasta ruhluymusum..hamile kalınca anladım..gerçi hiç telefon tacizim olmadı..çekindim cogu zaman rahatsız etmeye..ama son randevuda patlattım bombaları..mesela beni kesip dikecek olan kendisi Mi asistanı Mi,dikişler nasıl olacak,ne zaman gelecek hastaneye,dogum ne kadar sürecek.......herseyi sordum..16.05.2011 sabahı 6.45 gibi HRS'de olacağız..odama yerleşeceğim,sonra gelip beni alacaklar..epidural için ameliyathaneye gideceğim,hazırlıklar başlayıp iğneyi vuracaklar belimden..Özgür Hoca gelecek film başlayacak..kesim,doğum,dikiş..emre yanımda olacak,ikimiz de hicbirsey görmeyeceğiz..o olmadan yapamam çünkü çok korkarım..meltem kameraya çekecek..digerleri de odada bize bekleyecek :)) en çok annemi ve canım kardesim esrusumu merak edeceğim..onlar için zaman geçmeyecek..hersey yolunda giderse 8.15 gibi Deren'im,minik prensesim doğmuş olacak..usg fotoğrafları aynı baba :) demek ki benim genlerde is yokmuş :) bari gamzeleri olsa :)) offf ta çok duygusalim,herseye ağlıyorum,su an bile...

Paniğim sürekli..sabah aksam banyo yapıyorum..her an dogum başlayacakmış gibi hissediyorum..otururken bir anda kalkıp wc ye gidiyorum..suyum geliyormuş hissi uyanıyor sürekli..megerse öyle hisle falan alakalı değilmiş..gayet iyi hissedilirmiş su gelince..Allahım lütfen 1 hafta daha sabredelim..38.haftam da bitsin..guzelce gidelim hastaneye,hersey yolunda gitsin..sen tüm anne adaylarına yardım et...

Hiç yorum yok: