23 Ağustos 2011 Salı

Şekeypayeeeem :)


Defile yapıyoruz..

 Son günlerdeki en büyük zevkimiz..Ne yapalım,evde bir başımıza bunalıyoruz..Süslüyorum,püslüyorum fotoğraf çekiyorum,sarılıp öpüşürken :) gülerken,ağlarken.....2000 civarı fotomuz olmuş..dün uzun aradan sonra sevdiğim 4 arkadaşıma yolladım fotosunu,biri çok büyüdüğünü söyledi,diğeri anasının kızı dedi,bir başkası dilini yedi,diğeri bu saçlara nasıl dayandın dedi...ama bana benzeten yine olmadı malesef :) ya herşeyi mi babadan alır bir çocuk..herşeyi ama herşeyi..bana hiçbiryeri benzememiş :) Emre'yi makinaya koymuşlar,küçültüp,minik bir bebek haline getirmişler gibi..bakalım büyüdükçe değişecek mi?değişmese de mühim değil..sağlıklı ya yetiyor bize :)

 Gardrobunu temizledim,annem sürekli söyledi ama dinlemediğim için bir küçük valiz kıyafeti çıktı,artık olmayan,küçük gelen birsürü kıyafet..takımlar,elbiseler,tulumlar...hiç giydiremediklerim bile var..işte boşuna dememişler büyük sözü dinle diye..napalım bu şekilde öğrenecekmişim demek ki..bizimkiler diyor ki ''aman hepsini iyi sakla yepyeniler,2.
giyer''...alooo..huuuu..kimsenin sorduğu yok bana :) tamam kardeş çok önemli katılıyorum ama Deren'im yeter bize..ben ona hem anne hem kardeş olurum,ben kız kardeşi olurum,babası da erkek kardeşi olur :)) bakalım görelim ya hayırlısı..büyük konuşmamak en iyisi..

 Bugün kontrolümüz vardı,doktor herşeyin çok iyi gittiğini söyledi,daha sonra 3 ayda göz kontrolü yapıldığı için bizi göz polikliniğine gönderdi..Doktor Deren'in gözlerini muayene ederken pat diye miyop var mı aillede dedi..pesss dedim ya..Allahım dedim inanamıyorum..Emre'yle gözgöze geldik :)..kim miyop bilin..tabii ki babamız..normaldir dedi doktor,kız bebek %90 babaya çeker,siz 2. yi erkek yapın..hı hı tamam dedim..Emre zevkten küp şeker o sırada tabii ki..ilerde miyop olma ihtimali bir parça da olsa varmış..tıp ne kadar ilerlemiş ya,3 aylık bebeğin ilerde miyop olabilme ihtimalini anlıyorlar..:)) inşallah olmaz tabii ki..olsun da tek derdimiz bu olsun..

 Birazdan Deren'le pasta yapacağız..akşam arkadaşımıza giderken götürmek için..bayılırım kek,pasta muhabbetine..özellikle yapmasına tabii ki..uzunca bir süre böyle şeyler tüketmek yasak bana..bu hamilelik,doğum,bebek iyi hoş da..göbek problem oluyor..ödemler kolay atılamıyor..artık mekik çekmek ve detaylı spor için son haftam..bundan sonra rahatça herşeyi yapabileceğim,serbest :)

 Bugünlük bu kadar...Deren'i banyo yaptırıp doooğru mutfağa..hadi bakalım.........

3 yorum:

kırmızı ekoseli battaniye dedi ki...

benim için butlarını ısırır mısın:)

Deren Kuzusu dedi ki...

ısırmam mı ballı kaymağım :)

deroşumu da tahinpekmezim diye seviyorum

nasıl :))

kırmızı ekoseli battaniye dedi ki...

valla aynen öyleee. çok tatlı çoook.