15 Ağustos 2011 Pazartesi

Müziğin gücü...........

Deren dün geceden bu yana huzursuz..

Sürekli bir ıhlama pıhlama hakim çocukta..

Gaz dedim,saatlerce pıtpıttan sonra çocuğun da içi dışına çıktı,benim de elim koptu ama yok..hiç hem de..

Uykusu var belli..gözler kıpkırmızı çığlıklar falan atıyo kesik kesik..

Ninni söyleyerek pışpışlamaya falan kalktım hepten delirdi,yaw anne ne diyosun gibisinden..

Agu bugu yaptım,gıdıklamalar falan..yok..tık yok..

Gerçi sürekli müzik dinletiyorum genellikle,cd si var,classical music for babies,onu koyuyorum dvd ye gün içinde..hamilekyen de dinlemiştim..sakinleşiyordu huzursuz olduğu dönemlerde..fakat işe yaramadı bugün için...ben de farklı birşey denemek istedim..

 Phil Collins'le başladık,sonra Culture Club,Lionel Richie,Cyndi Lauper,Wham,Genesis,Depeche Mode (çok hard olmayanından :))),Simply Red,Madonna,Roxette...ya aklıma şu an gelmeyen tüm 80 ler işte..Deren'e yükledim hepsini :))) ben de bunlarla büyüdüm çünkü,13 yaşında bir teyzeyle 15 yaşında bir dayısı olunca insanın çocukken ve aynı evde yaşarlarsa normaldir..tam 80 ler zamanı işte,onlar yarattı benim müzik zevkimi..benden de kızıma hatıra kalacak..bitti artık bebekler için klasik müzik bilmem ne..kendi dinlediklerimi dinleteceğim Deren' e de..gerçi beni şaşırttı biraz ama olsun :)) ..çok alakasız olarak Texas Summer Son'da bayıldı..sızdı kaldı..uyudu...şarkının girişi belki etkiledi ufaklığı :) beni bile kendimden ediyor...texas işte ya boşuna sevmiyorum ben onları yıllaaardır..belki de tesadüf onca karmaşadan sonra (o muhteşem parçalar kuvvetle muhtemel işkence gelmiş de olabilir :)) yorgun düştü yavrucağım...ama sonuca bakarım her zaman olduğu gibi..uyudu mu?sakinleşti mi?evet..o zaman no prob.






ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....................................

Hiç yorum yok: