1 Ağustos 2011 Pazartesi

Portakalım :)

Tam bir şirine oldu ya..yolda yürüyemiyoruz..muhakkak arbasına hamle yapan oluyor,bi de herkese güldüğü için..delirtiyo hepimizi :)) Allah'ım nasıl bir aşk mış bu..bizi hiç ayırma..

Artık tamamen beni tanır oldu,gözleriyle takip ediyor,ben ortadan kaybolunca ağlıyor,gece başucuna gittiğimde beni görür görmez heycanlanıp ayaklarını çırpmaya başlıyor,çığlık atıyor :) gülüyor,ağzını açıyor (emme isteğini gösteriyor) oooof daha neler neler :) çok komik ama bir o kadar da huzurlu bir çocuk..rahat,sessiz,sakin,aynı ben...huyu benesin zaten hep ona dua ediyorum :) huzur insanı olsun,sevmesin kavgayı gürültüyü,kin tuTmasın,iyi geçinsin herkesle,paylaşımcı olsun,elimden geldiği kadar böyle yetiştireceğim..en önemlisi sinirli,asabi,dırdırcı,huysuz olmasın..bir de kıskanç olmasın kıskanç..kimseye karşı ama,arkadaşını,eşini dostunu,hiçbir zaman kıskanmasın..bakalım zamanla nasıl olacak göreceğiz..emeklerimin karşılığı ne olacak..

Zaman nasıl geçiyor anlamıyorum,2.5 ay oldu,hala inanamıyorum,aynaya baktıkça özellikle nasıl diyorum taşımış bu beden onca yükü,fotoğraflarıma bakıyorum,karnım inanılmazmış..nasıl tekrar bu hale geldim,insan vücudu ne garip..ama şunu söyleyebilirim ki hamilelik ve doğum en kolay süreçler,hiçbir zorluğu yok,ya da bende öyle oldu,şu lanet olası kaşıntı dışında,geçti hele şükür..asıl önemli olan doğum sonrası :) çook zor ama bir o kadar da zevkli..ki bebeğim çok uslu bir bebek olmasına rağmen..belki de yalnız olduğum için,artık annemi biraz rahat bırakmak istedim..bu yüzden gece 3-4 saatlik uyku dışında doğru düzgün oturamıyorum,6 gibi uyanıyoruz,beslenip uyuması 8,e ben tekrar uyuyamıyorum,evi toparlıyorum,hafif bir kahvaltı,bu arada ben nereye Deren sepetiyle oraya,yalnız bırakamıyorum evin içinde olsak dahi..sonra öğle yemeği,akşam yemeği,her gün çamaşırdı biraz hava almaydı bilmem neydi derken akşam oluyor..bir de sıcaklardan mıdır nedir fena durumdayım,bebeğimin sütünü düşünmesem tek lokma yiyemeyeceğim,sadece su yeterli..günde 4 litreden fazla su içiyorum..su,süt için çok yararlı,muhakkak tüketilmeli..günlerim böyle geçiyor işte,kitap bile okuyamıyorum :) kızım kocaman oldu,nasıl geçti bunca gün,hafta..bilmiyorum..3 ay daha evdeyim..şimdiden onu bırakıp nasıl çalışacağım onu düşünüyorum,ilk gün nasıl çıkacağım evden..fenaaa...çook fenaaa..



Hoop Deren uyandı...............

2 yorum:

kırmızı ekoseli battaniye dedi ki...

bu portakalı yemek serbest mii:)

Deren Kuzusu dedi ki...

Sana serbest canım arkadasım :)