14 Ağustos 2011 Pazar

Anne ben manyak oldum....

Bu isimde bi tv şovu mu ne vardı,anne ben manyak oldum..bbg evini tiye alan..ordan geldi aklıma ama ben hakkaten manyak oldum..birsürü seye takar oldum Derenle ilgili,burda yazmıcam çünkü aklıma geldikçe sacmaliyorum..kötü seyler iste,ya düşerse,ya hastalanırsa......hepsi olacak illaki ama elimde değil deliriyorum iste..böyle biseymis demek ki annelik....

Bi de taktım 2 gündür..iste sacları düz mü olacak acaba,parmakları nasıl olacak?vücut yapısı,huyu,suyu...oooohoooooooo..ıttırıvıttırı düşünceler..sacları düz olur kuvvetle muhtemel,ama renginden tutun da diğer söylediğim hiçbirşeyi kestiremiyorum..bu da ayrı bir keyif...zamanla tanık olacağız herseyine..

Ama asıl itiraf etmek istediğim birsey var..nefret etmiştim halbuki,ne kadar da sevinmiştim.hamileliğin verdigi birseydi sanırım..sigara mereti..dün aksam redbulvotkayla karşılıklı raksettiler gözümün önünde..duyan da sarhoş,keşin biri zannedecek.alakası yok halbuki ama girdi aklıma napiiim...Allah'tan süt verdigim için ikisine de dokunamam..Allahım at su saçma düşünceleri kafamdan.......

Uykusuzluktan oluyo hep bunlar..sarıyorum bişeylere iste..

Çok uykum var,gözlerim zaten normalde çizgi gibi,hepten kayboldular.. ama Deren uyanmak üzere..

Uyku girdi bedene,gözler oldu çedene..

Hiç yorum yok: