20 Nisan 2011 Çarşamba

Gel annesi geeel geeel gel...

Zaman geçmiyor,gerçi zamanında sağ sağlim doğsun kızım ben daha da çok beklerim..

Bugün Emre de yok..yarın da..napcaz ana kız annem gelene kadar bilmiyorum..çalışırken izin günümü dört gözle bekledim..evde olmak da sıkıyormuş insanı..zaten uyku diye birsey kalmadı..sabaha kadar en az 4 kez uyanıyorum..sonra uzunca bir süre uyuyamiyorum..bi de enteresan Kiz da ben uyandığım anda uyaniyo,icimde dönüyo,yuvarlanıyo..her hareketini karnıma baktığımda görebiliyorum,aynadan bile..iyice büyüdûgü içindir belki de..pzt ne az kaldı..Ozgur hoca ne diyecek bakalım..

Hastaneye karar verdik bu arada,zaten 2-3 tane şansımız vardı..HRS'de doğacak bıdık..mayis ortası olacak sanırım sonuna kadar beklediğimiZe..karnımı gören herkes bu Kiz o kadar beklemez dese de doktorumuzun dediği bu..kaç kilo oldu acaba?boyu uzadı Mi?yeni foto verecek Mi?çok heycanliyimmmm...

Pzt çabuk gel...

Hiç yorum yok: