8 Nisan 2011 Cuma

32 HAFTALIK DERENOVİÇ

 Maşşallah bizimkisi tosunpaşa gibi görünüyordu bugün usg'de..Gerçi kilosu gayet iyi dedi doktor,şükür iri bebek falan olmayacakmış..2052 gr eşşek sıpası..hala inanamıyorum..tam esnerken gördük minik kuzuyu :) ama ağzını kapatınca fotoğraf çekebildik..yakalayamadık o anı :) kafa aşağıda,tam kasıklarımın üstünde..pıtır pıtır biri koşuyormuş gibi hissettiğimde kasıklarımda meğerse kafasını çeviriyormuş bi o yana bi bu yana :) sonra popoyu sağa doğru dayamış :) karnımdaki sertliğin sebebi o minik popo...ayaklar da kaburgalarıma doğru..ara sıra ''anaam bu ne biri sanki böğrümü delecek,ne ağrısı bu'' dediğim ayakları hanımefendinin..Allah'ım nasıl rahat ediyor bu bebe içerde..bebe dedim Behzat Ç gibi :) la bebe demediğime dua edin..o dizi benim konuşmamı bozdu..ama seviyoruz kendilerini ailecek..


 Geçen gidişimizden bu yana 400 gr civarı almış tospaa,haftada 200 gr dersek..3200-3500 civarı doğarmış..eli ayağı düzgün olsun,sağlıklı doğsun da kilo alır hiç önemli değil..çok komik,doktora diyoruz ki ne yesek bebeğe vitamin olur,yani daha ne kadar ne yiyebilirim..artık yemeyin gerek yok zaten alıyo kilo bebek dedi..kızardım hafifçe :) gülmemek için de zor tuttum..gerçi çok dikkat ediyorum yediklerime içtiklerime,kendim için hiçbir zaman bu kadar sağlıklı beslenmemiştim..ama ister istemez kilo alıyor vücut,zaten kilo bir yana..o ödemler,su toplaması 8.aya kadar hiç bilmezdim ama dedikleri gibi felaketmiş..yine de Allah'ım diyorum sana binlerce şükür,minik kızım sana da teşekkürler,sorunsuz,gayet güzel bir hamilelik geçiriyorum..inşallah da böyle sorunsuz devam eder..bütün dualarımız bu şekilde..


çok az kaldı çooooooooook..inanılmaz heycanlıyım..sadece yatıp kalkamıyorum artık tek başıma :) aynen ters dönmüş bir kaplumbağa gibi bırakın yattığım yerden kalkmayı rahatça doğrulamıyorum bile...

 Böyle işte...Aslı Ç..bir Ankara hamilesinin anıları devam edecek.......... :)

1 yorum:

kırmızı ekoseli battaniye dedi ki...

ben de bayılıyorum o diziye aslı ç hanımmmmmm:)