2 Kasım 2011 Çarşamba

Huuuuu huu..

Kulağımda hala bu ses..huuuuuuu hu

Deren uyuyamadı gün gece,saat 11 i geçiyordu ben hala huuluyordum..

Akşam buluşmalarımız çok heyecanlı bizim..arabadan inip binaya girene kadar olan süre neyse de asansörde bitmiyor 7 katı çıkmak...neyse..kapı açılıyor,annemin kucağında bir kartopu :) benim çanta bi yana,ayakkabılar bi yana savruluyor o anda...başlıyoruz öpüşüp koklaşmaya,tabii ki benden çok memişleri özlüyor ben bilmem mi..5 dk kadar seviştikten sonra başlıyoruz cop cop..dün de böyle başladı ama yorgun bitti..saat 9 u geçirmez benim kız..ama dün nerdeyse 12 yi görecekti..kucağımda pışpışladım,evi dolaştık,birlikte yattık,ayağımda salladım,dizime koydum....ne yaptıysam uyumadı..ben sızmak üzereyken koydum yatağına,kendi kendine hımmm hıımmmmlayarak uyudu..ooohh dedim..yorulduğum için veya başka bir sebepten değil..Deren uykusuz kaldığı içindi tüm endişem..minik kuzum büyüyor mu ne..

Deren'im benim :) canım kuzummm...

Hiç yorum yok: