27 Kasım 2011 Pazar

Pazartesi...

Haftanın ilk günü sendromunu ağır geçiriyorum bugün..

Normalde etkilenmem pazartesi günlerinden,sendromunu da yaşamam ama bugün Deren'den çok zor ayrıldım..Belki de gün geçtikçe artık iyice yakınlaştığımızdan olsa gerek..Deroşuuummm,anneeeem...ne şekilde seslenirsem sesleneyim farketmiyor tık hemen kafa bana doğru dönüyor.Bugün sabah da kapıdan tam çıkarken bir çevirdi kafasını..bir baktı..eridim..içimde kopan fırtınayı anlatamam hiçkimseye...Kokusu resmen üstüme sinmiş..normalde birlikte uyumuyoruz ama birkaç gecedir saat 3-4 sularında mıyıl mıyıl mıyıldanmaya başlıyor,hoop kucaklayıp alıveriyorum koynuma..uyuyoruz beraber..Yapmamam gerekiyor sanırım,alışmaya başladı mı ne anlamadım..mıyıllara taviz yok bundan böyle!!

Hafta sonunu sürekli beraber geçirdiğimiz için olsa gerek pazartesileri böyle oluyorum kanımca...Cuma akşamları Deren'le birbirini çok uzun zamandır görmeyen iki dost gibi oluyoruz..hani ayrı gayrı ne kadar süre geçerse geçsin gördüklerinde birbirlerini yine kördüğüm olan arkadaşlar vardır ya..Aslı,Tuğba,Müjde :) gibi..O misal işte..Cuma akşamları bi başlıyoruz hamur olmaya..pazartesi sabah ayrılana kadar..geziyoruz,tozuyoruz,oynuyoruz....alışveriş en büyük keyfimiz :) sadece Deren ve benim..Emre artık bayılmak üzere alışveriş merkezlerinden..ama çare yok..buz gibi havada ne kadar dolaştırabilirim..eve hapsetmek de olmaz..gidiyoruz mecburen biyerlere..pazar günü de aynı şekilde bir alışeriş merkezi günü geçirdik..süpper ciciler aldım miniğime,dayanamıyorum..biliyorum 2 ay zor giyecek ama elimde değil kaybediyorum kendimi..ama sadece Deren için..

Aklıma gelmişken çoook uzun bir aradan sonra ilk kez bir Türk sanatçısının CD'sini aldım,hiç de tarzım olmayan bir kişidir esasen kendisi,Murat Boz..Ne güzel bir albüm yapmış,doyamadım dinlemeye..ama asıl anlatmak istediğim şudur ki benim kulağıma eşşeğin bacağı kaçmış..CD'de 2. parça ''Aşklarım Büyük Benden''...

Şarkının nakarat bölümünde diyor ki..

Biter mi dünyada yenisi bitmez derken
Ben yine çalıp alırım aşkı koynuma seherden
Yıllanmış sevdalarımı bir çıkar sanma senden
Sen bile inanamazsın aşklarım büyük benden..................

Bense aynen şöyle mırıl mırıl mırıldanıyorDUM...

Biter mi dünyada yenisi bitmez derken
Ben yine çalkalarım aşkı koynuma severken
Yıllanmış sevdalarımın biri çıkar sandım senden
.....falaaan filan...


Ya diyorum ne diyor buralarda..hem böyle deyip hem saçmalıyormuşum zaar..kulağım süperdir esasında,mütevazilik yapamıcam,bilmediğim şarkı yoktur,sevmesem de hemen ezberlerim çat diye...yaşlanıyorum belki de..kulağına s....m Aslı dedim içimden..iyi ki biyerde falan söylemedim yerin dibine girerdim töbe bidaha da çıkamazdım :)

2. ve 6. parçalar super duper bu arada....aklıma super duper love geldi

Laylayloooommmmmmmmmmmmmmmm..

Hiç yorum yok: