27 Ekim 2011 Perşembe

KAR..

Kar'ı çok severim,çocukluğumdan bu yana..azıcık bile atıştırsa içim açılır,sanki güneş açmışçasına mutlu olurum..olurdum daha doğrusu....

Bugün Van'a kar yağdığını söylediler,içim karardı resmen,gözümün yaşı durmaz oldu,ben çok etkilendim bu depremden,herkes eminim üzülmüştür,vicdanı olan herkes ağlamıştır ama benim rüyalarıma giriyor artık..

Dün Azra bebekle yattım gece..atamadım bebeğin yüzünü gözümün önünden,kapatıyorum gözlerimi.. yüzü,ayakları geliyor hemen gözümün önüne..Allah'ım dedim o minicik beden nasıl dayandı onca saat,annesini düşündüm..nasıl geçmiştir ki o saatler,kendimi koydum onun yerine,o kadar dayanır mıydım?bilmiyorum ki..

Kaç yüz çocuk vardır titreyen şu an,aç olan,gitmek istiyorum,maddi değil sadece manevi olarak da orda olmak istiyorum ama imkansız..Allah'ım bir mucize olsun..bir mucize..

Hiç yorum yok: