18 Mart 2012 Pazar

Selam Dayak...

Allah beterinden saklasın ama hic bu kadar kötü bir hafta sonu geçirmedim..Canım cok sıkkın,daraliyorum..Deren omuzumdan inmedi,minik koalam da olmasa valla delirirdim kesin..

PanOra,Oi Arte olayı ayyuka çıktıktan sonra telefonlar susmaz oldu..Bazı arkadaslarım da arayıp yorumların yorumunu yapıyorlar :) gülüyorum aglanacak halime..yahu ne takıyorsunuz hanzolari..haketmislerdir diyen öküzleri ( öküzlere de hakaret ediyorum bu arada pardon ) Ulan bu hanzolarin mantığıyla bizim de tanıdıkları toplayıp topunun ağzını burnunu kırmamız gerekiyor di mı?oyle mı yapalım?doner bıçağı falan da takalım pantolonun yanına..sonra Allah Allah nidalariyla dalalım..ya da başka bı mantıkla kendini bilmez müşteriye kafayı bı koyum soluğu kapının onunde alsın..ya bi gidin allahaskina ya..

Birdaha bu konu hakkında dava sonuçlanana kadar herhangi birsey yazmamaya özen göstereceğim..kendimi tutabilirsem..

Hadin öptüm..

Hiç yorum yok: