17 Mart 2012 Cumartesi

Duramıyorum..

Ya takıldım simdi ben..simdi bir müşteriye ben kalk git lan şubeden diyeceğim..bana kufredecek..s...lan şubeden diyeceğim,küfür boyut değiştirecek ben de ağız burun girisecegim..yerlerde sürükleyeceğim..bizim şubeyi kapatırlar samimiyetle söylüyorum,toz oluruz..oyle bisey yapamayız yaptırmazlar..onun için ise girerken o kadar sınavmis surecmis uğraşıyoruz..simdi birsey sormak istiyorum öncelikle Panora yönetimine..siz avm de yer alan mağazalarda ya da farketmez avm icinde güvenlikten sorumlu değil mısınız?80 tane güvenlik ne ise yarıyor..bu olay burun kırığı,göz morarmasi ve sayısız darbe iziyle değil de bicaklama veya daha ciddi bir yaralama ya da ölümle sonuçlansaydı da mı üzgünüz ozur dileriz diyecektiniz?

Oi Arte ortakları Meral ve Deniz Hanim,madem bu kadar mücadele verdiniz bu markanın bayiligini alabilmek için,yılmadınız başardınız neden çalışanlarınızı duzgun bir sekilde seçemediniz?1 kisi değil ki hepsi aynı kalitesizlikte..arkadasıma olayı anlatıyorum Oi Arte dediğimde hatirlayamiyor,Yerini ve ayakkabıları tarif ediyorum boyle bir tesadüf olamaz gecen ay ben tartıştım çalışanları bes para etmez berbat bir mağaza hem de panora'da,iyi ki olayı uzatmamisim diyor..size yemin ederim ki konuşma aynen boyle..Allah şahidim.Benim boyle bir amacım olacak,firmanın bayiligini almayı başaracağım ama çalışanlarımı yoldan sececeğim..Calisanim müşterimi dövecek,ben de onların dedilkleriyle hareket edip kamera kayıtlarını izlemeyip hemen karakola gideceğim..Suursuz kahkahalara sinirleri bozacağım,bunları kadından bile saymıyorum diyeceğim.Bunlarin hesabı sizden sorulmaz mı Meral Turgut..Dağılan o suratın hesabı,bozduğunuz sinirlerin hesabı,sizden sorulmaz mı?

Hiç yorum yok: