16 Mayıs 2012 Çarşamba

Lokumum 1 yaşında....

Canım kızım,Deren'im 1 yaşında bugün itibariyle..

Tarif edilemez bir duyguymuş annelik,gerçekten kim dediyse çok doğru söylemiş..Onu o kadar çok seviyorum ki..onunla o kadar mutluyum ki..hiç kimseyi sevmediğim ve kimseyle mutlu lmadığım kadar..

Daha minicik ama öyle şeyler yapıyor ki ''işte diyorum benim kızım'' salak bir gurur duyma sarıyor etrafımı..Halbuki yaptığı belki küçük bir hareket ama işte annelik böyle birşey olsa gerek her yaptığı her söylemeye çalıştığı bana inanılmaz,sanki kimsenin çocuğu öyle yapamazmış gibi geliyor..Öpmeye,koklamaya doyamıyorum..Bazı bazı kıyamıyorum..Ödüm kopuyor kılına zarar gelecek diye..Delirdiğimi düşünüyorum hatta bazen..Değişik duygular işte..1 yıl oldu ama hala inanamıyorum anne olduğuma..Canım kızımın benim bir parçam olduğuna..İNANAMIYORUM...VAY ARKADAŞ YA..

Onu çok seviyorum..iyi ki doğurmuşum canım kızım seni..iyi ki tanışmışız canım kocam..seni de çok seviyorum :)

Mutlu yıllar Derenimo..Allah sana upuzun,mutlu,başarılı nice yaşgünleri nasip etsin..Ömrün uzun olsun yavrum..

Canımmmmmmmmmmm..

Hiç yorum yok: