5 Temmuz 2011 Salı

50.gün...

İşte böyle uyuya kalıp uyanıyoruz çoğu zaman..koccaman oldu kızım artık..bana kocaman tabii ki :)

Aslında hala mini minicik ama zorluğu kalmadı,ya da ben alıştım ne biliiim..gece artık 1 kere bilemedin 2 kez uyanıyor..oynuyoruz gülüyoruz..hoop tekrar uyuyor..iyi gidiyor yani allaha şükür..

Şu an karşımda bana bakıp diğer yandan saçını çekmeye çalışıyor!!!şaka mı bu..ilk kez görüyorum..bi yandan da inliyor gözümün içine bakarak..ne demek istiyosun Deren,altın temiz,karnın tok,yemeğimizi yaptık,evimiz temiz...eee masal da dinliyorsun bir yandan..kucak mı derdin?gel minik gel..

Cmt günü doktor maceramıza gelirsek :)

Yine tavsiye üzerine yeni bir çocuk doktoruna gittik..Gökhan Aktan..çok şeker ve ilgili bir doktor..çocukları seviyor çok belli..ama o kadar çok şeyi yanlış yapıyormuşum ki..bilgiç geçinen ben..morardım resmen..kapıdan girer girmez Gökhan Bey''battaniyesini alalım annesi üzerinden'' dedi..bi kaldım,ıık mıık tamam hocam dedim kaldırdım koydum çantaya..neyse başladı anlatmaya..dedi biz bebekleri ilk 15 günden sonra kendi giyindiğimiz şekilde giydiririz..siz nasıl giyinmişsiniz,etek,tshirt..aynen böyle işte..ya ben..ben ne yapmışım..mal gibi,2 alt,3 tane üst,eldiven,şapka..bi de battaniye..girdim girdim yerin dibine girdim resmen..neyse anlatmaya başladı,üşütmek diye bi hastalık yokmuş meğer.yok kakasının rengi yeşil aman tanrım kesin üşüttü lafı falan ben ve benim gibilerin uydurduğu bir hurafeymiş meğer..annelerimizin yani..eli ayağı soğuk olurmuş ufaklıkların,yataktan kaldırınca yelek battaniye takviyesi yapılmaması gerekiyormuş..randımanlı ememez uyurmuş sıcaktan..ana kucağının içine koyduğum ufak minder ortopedisini bozarmış..rezalet..mış da mış..yaptığım doğrular altını açtığımda çocuğu serbest bırakmam,dinlendirmem,renkli oyuncaklarla oynamaya erken başlamam,masal anlatmam,müzik dinlememiz,dans etmemiz,her gün banyo yapmamız..vs bunlar beyin gelişimini çok olumlu etkilermiş aynen devam dedi..

neyse muayeneye geçtik..bi başladım soymaya minik prensesi..bir dağ kıyafet..haa unnuttum ayağında da çorap ve penye ayakkabısı vardı..sadece 1 alt ve üste izin verdi..çok kızdım kendime..şapşal dedim o kadar okursun,gezersin internette araştırırsın,bebeklerimizi nasıl giydirelim yazamadın mı google a..madem aklın çalışmadı..neyse zararın neresinden dönersen kardır..şimdi de çıplak dolaşıyoruz nerdeyse :)

Doktordan sonra gezdik epey..mothercare de zaman geçirdik fazlaca,dayanamadım aldım yine bişeyler..sonra yemek yedik..her gören bi hamle yapmaya çalıştı bizimkinin üzerine..bekleme yapmadan sürdüm arabasını :)) nasıl ama..hafif öküzce ama olsun :)

Haydaaaaa yine mızıldanıyo..yok yok senin banyo zamanın geldi,sonra cop cop sonra çok az rezene çayınla mışıl mışıl uyursun sen kuzum :)

9 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba dr. gökhan aktan'ı ararken tesadüfen sitenizi keşfettim..maşallah bebeğinize çok güzel kırmızı elbiseli resmi çok güzel.

sormak istediğim dr.unuzdan memnun musunuz? benim kızım ela bu ay ek gıdalara başladı ve doktorumuz bizi sinir etti. arkadaşımdan gökhan beyi duydum 4 yıl önce ona götürmüşler. siz memnun musunuz? ek gıdada tavsiyeleri nasıldı?
çok teşekkür ederim
sevgiler
eda

Deren Kuzusu dedi ki...

Eda Hanim Merhaba,
Tesekkur ederim yorumlarınız için :) eminim her bebek gibi Ela'niz da cok tatlidir.
Biz Deren doğduğunda biz başka doktora gidiyorduk sonra tavsiye üzerine Gökhan Hoca'yi bulduk.Gercekten cok rahat tavsiye edebilirim.eminim cok memnun kalacaksınız.cok rahat,güven veren ve her zaman ulaşabileceğiniz bir doktor.benim arkadasim 4 yıldır Gökhan Beyle ve cok memnun.Deneyin ne demek istediğimi anlayacaksınız.sormak istediğiniz birsey olursa her zaman bilgi veririm.
Sevgiler
Aslı

Deren Kuzusu dedi ki...

Ek gıda tavsiyelerini atlamıştım :)
Yoğurt,çorba,kahvaltı,meyve..sizinle karşılıklı belirliyor zaten..hiçbirşey için diretmesi yok.Deren 10.ayina girdi artik yemeklerin sularından falan da veriyoruz..

Adsız dedi ki...

Aslı Hanım cevabınız için çok teşekkür ederim.
ben bütün blogunuzu okudum ama ek gıda bilgilerine rastlayamadım. Ya da bebekle uğraşırken atladım mı acaba :))

bizim dr.umuz 5 aylıkken başlattı ek gıdaya.Herşeyi kendiniz yapacaksınız herşeyi organik olacak dedi buda beni çok gerdi organik bulamadığım zaman kendimi kötü hissediyorum ona karşı suç işliyormuşum gibi geliyor.:( gerçekten rahatlatan bir dr.a ihtiyacım var sizde yeni gittiğiniz için bilgi verirmisiniz azıcık ek gıdadaki tutumu hakkında beni rahatlatır mı acaba gökhan bey? teşekkür ederim sevgiler
deren bebeğe kocaman öpücükler:)

Deren Kuzusu dedi ki...

Ben hem kendim yaptıgım çorbaları veriyorum hem hipp in ürünlerinden kullanıyorum.ama her meyve ve sebzeyi tabii ki organik bulamıyorum.en iyi marketlerden pazarlardan alıp en tazesini kullanmaya gayret ediyorum.zaten gokhan hocanın da illa ki organik kullanın diye bir istegi yok.yogurt kendi yaptığımı da babymix de veriyorum.peynir olarak labne kullanıyorum.bu sekilde geçiyor günlerimiz iste :)

Adsız dedi ki...

bende hipp ya da milupa kullanmayı düşünüyorum ama dr. umuz sakın dedi.ama en kısa zamanda gökhan hocadan randevu alıcam.

milıpa tahıllıları hazır bebekler için yapılan şeyleri önermesi rahatlatıyor anneyi hep kendim ne zamana kadar yapabilirim ki?

organik olayına girmemeside güzel? mahsuru yoksa neler önerdi acaba size?

Deren Kuzusu dedi ki...

Nasil sakın dedi anlayamadım?bu hipp in kavanoz mamalarında kullanılan meyve sebzelerin sizin aldığınızdan cok daha güvenli olduğunu söyleyebilirim bile dedi gokhan bey.tabii ki siz de yapacaksınız diye de ekledi.ben kırmızı etle birlikte sebze haslayarak pure ya da çorba yapıyorum.bal kabağı,normal kabak,patates,havuç,karnibahar,brokoli,kereviz,ispanak,bezelye,misir...hepsini 2-3 parça yagsiz kusbasi etle pisirip pure yapıp veriyorum.inanilmaz yararlı.deneyin muhakkak

Adsız dedi ki...

dediğine göre onlar katkı maddesi olmadan o kadar duramazmış.
kendim yapmam gerekiyormuş.benim kesin gökhan beye gitmem şart oldu aslı hanım.bana terapi gibi gelicek kesin.aslında doğru hepsi almanyadan ithal organik ürünler oralarda dahada çok denetleniyor buradakilere güven olmaz ki.

Deren Kuzusu dedi ki...

Nasil o kadar duramaz :) soklama ile saklanıyor açıldığı gün ya da en geç ertesi gün tüketilmek ya da atılmak zorunda.ayrica bu söylediklerimi sadece gokhan bey değil farklı doktorlar da söyledi.bence de acilen değiştirin doktorunuzu.